Welcome to the official blog for Raleigh India 12I | July - August 2012



Welcome to the Official Blog for Raleigh India 12J September - December 2012.



Thursday 4 November 2010

In het begin - A Dutch view of Raleigh

Guest Blog by Michiel Kruize, 2nd November 2010


Ik ben nu 3 weken hier in India. In het begin was het voor mij, en ik denk ook voor alle andere, erg wennen. Het douchen (wat met een emmer, beker en laag kraantje gebeurd), het verkeer maar ook zeker het Indiaanse eten. De Engelse blijken thuis regelmatig curry te eten dus vinden het lekker ,maar ik en voor zover ik weet ook de rest van de Nederlanders, vinden het niet echt lekker.

Nu na 3 weken ben ik al wat meer gewend aan het land. Zo ben ik dingen te weten gekomen over waarom dingen gaan zoals ze gaan en waarom er geen wc papier te vinden is in de Indiaanse wc’s. Morgen komen alle groepen terug van hun project. Ik zie er erg naar uit om de andere Nederlanders te zien en hun verhalen te horen.

Photos by Polly Baldwin http://www.dynamicpictures.co.uk/ (unless stated otherwise).

5 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAY ERDINCH YIGITCE (TANGO 5) ALL THE FAMILY back in london WISH YOU A VERY HAPPY BIRTHDAY......xxxxx

    ReplyDelete
  2. Hi Erdinch, HAPPY BIRTHDAY!!!! I hope your having a lovely day...we're really missing you here and cant wait for you to come back home. Enjoy the rest of your expedition. Love Aunt Sal xxx

    ReplyDelete
  3. Ha Lies,
    Dank je voor je enthousiaste verhaal. Wat een ervaring en wat een lieve mensen. Lita stond hier met tranen in haar ogen de foto's te bekijken. Zij begrijpt niet wat je daar vrijwillig doet, maar is ook heel trots op je. Zij vertrekt volgende week een aantal weken naar haar familie...
    Goed te lezen dat Michiel en de rest van de Nederlanders ook niet van curry houden. We dachten dat het jou lag. We zijn benieuwd wat je volgende project wordt en houden de site constant in de gaten. Het veranderen van het ticket is mogelijk. Geef even door of de groeps plannen echt doorgaan, dan zal ik het regelen. Dikke knuffel. Mama

    ReplyDelete
  4. Echo Four - Michiel Kruize
    Hi liefje!
    Hoe is het daar? Hoop dat 't heel gezellig is met Isabelle in je groep.
    Zag allemaal leuke foto's op de site, eindelijk een paar leuke waar jij ook op staat! Weet je al met wie je allemaal daar blijft in India? Wordt vast heel gezellig. Mis je wel hoor lief, kan niet wachten tot je weer terug komt!
    Geniet daar, en doe voorzichtig met je buik. Love you Pom

    ReplyDelete
  5. Hi miel! Marinkie en Ster hier! Hoe heb je het daar? Ben je lekker olifantjes in hokken aan het stoppen? Wij hebben net heeerlijk sushi gegeten (haha om je te pesten). ben je al wat aangekomen en hoe is het met je buik? Hopen dat alles goed met je gaat! Mama en Paps komen morgenochtend weer terug. Hoop dat je snel weer kan bellen, want de vorige x was een beetje kort! Leuke foto's op de site, is nog geen snor te bekennen zoals je had gezegd, dus ik ben opgelucht! Dag indiaantje. X

    ReplyDelete